sommar! :P

shaba!

nu ha jag ätit mina pannkakaor o ska dra upp till stallet!

o föresten om jag inte svarar på era sms så är det för jag har slut på pengar!
så nu vet ni det!

sorry har inte laggt in headern en! jag har inte haft ork !
men jag ska göra det snart!
så nu vet ni det oxå! ;)

jag längtar till i sommar!

konserter , tarv , semester med klara o alla , bada , kompisar , slutar mellan , ha mys med merci , inga läxor , brunaben , sommarlåtar , långa ljusa varma kvällar , cykla , båt , fiska , klänningar , inga varma kläder o mycket mer!

så ser min underbara sommar ut!


asså det är sjukt vad jag längtar!
o jag känner på mig att det komer bli den bästa sommaren på läng! :P <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0