smarta signe! ;)

heeeeloj!
nu har vi sovit hos klara va bäst!
vi kollade på film m.m!
nu  är jag hemma o lyssnar på mina gammla spellistor på spotify o kollar rrunt lite!
kommer bilder från gårdagen sen!
o i natt ska vi sova hos agnes o ha fett kul! :D
men först så ska jag äta med mamma,pappa,ramus o ronja!
det ska oxå bli kul o va hela familjen igen! ;)
haha veet ni jag vaknade halv 7!
o enda från halv 7 till 9 försökte jag väcka klara o agnes !
jag drog i deras täcke o jag kiklade? dom under fötterna !
haha men till sist kom jag på hur man gör för att väcka dom! ;)
jag kastar godis på agmes så hon börjar prata o då vaknar klara!
helt sjukt smart ;D

men nu ska jag hoppa in i min undrbara dusch o sen ska jag sminka mig o fixa lite städa sen ska jag upp till stallet!


men kram på er!

Kommentarer
Postat av: robert*

du är ju alltid smart :D<3

2010-03-27 @ 21:41:38
URL: http://robbanengberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0