långt inlägg!

tjaooo!
jag ligger kvar i sängen o bara tare lungt!
nu sitter jag o planerar för min sköna dag!
så här ska jag göra!
nu ska mina filmer ladda klart sen ska jag  upp till stallet oo göra kväller sen ska jag ligga här hela dagen tills mamma o pappa kommer hem o vi ska äta o kolla på blåsningen!
så ser min dag ut o jag har inte gjort läxan en :S ooops! ;)
asså jagf fryser som en gris o jag har ont i huvve!
känner mig inte direkt sugen på att CYKLA!
för jag ska cykla upp till stallet!
nu sitter jag o töntar mig på facebook!
och j har fixat en ny header jag ska lägga in!
för nu har jag haft den här ett tag!

nee nu är filmerna klar om en halv timme!
haha en halv timme kvar i sängen ! :>
och jag har snart slut på pengar på mobilen!
o jag hitter ingen kläning som jag gillar!
jag vill ha en vit eller en med färg!
men jag vill oxå att den ska va lit rockig eller hur jag ska säga!
för jag tror det blir bättre nu när jag har klippt mig!


dagens låt är: cat steven med: the first cut is the deepest
fett braa!!


shiiit vadlång inlägg det blev!
sorry !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0