home!

i'm home !!
nu är jag hemma!
gick en sväng på stan innan jag tog 12.12 bussen hem!
vi hade super kul igår!
först kollade vi på tv  typ sov lite!
sen gick vi å åt mat!
sen var det bio jag var så mätt att jag inte åt nå på bion! XD
sen gick vi hem o sov! zZzZzZ
sen vaknade vi o jag fixade mig lite o rassan duschade o då passade jag på att blogga lite gran i svara på kommentrerna! :)
och sen gick rassan  till bussen o jag gick o kollade på käder!
hittade ett par leggings o ett nytt puder! :)
kommer bild på leggingsen sen!

gud vad glad jag blev när jag kom hem vid brev lådan!
vi har enn stor granhäck o iden är det fullt av istappar på!
och det bara droppade o droppade o nu tycker jag att det är VÅR! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0