hemma! =)

hejj!

nu är jag hemma från stallet ! jag har varit det ett tag!
jag har ätit o så!
fuck  vilken jobbbig dag!!
först mockade jag alla boxar! o sen när jag var klar mee nessans box då fick jag punka på skottkärran! jag kunde knappt dra den innan för jag har ju gjort illa min rygg!
så då lära mamma okomma o hjälpa mig !
sen skulle  jag gå ut o gå mee merci men det kunde jag inte för min jä*la rygg! :S

nu har jag ätit o duschat o nu ska jag kolla på film känner mig inte så pigg !
jag  har varit mee morfar jätte mycket o han har åkt på magsjuka!
o igår va jag mee wilma o hon har åkt på magsjuka mee så det är otroligt fränt om inte jag åker på det!
det är ett under om inte jag åker på magsjuka!
det är bara o hoppas för jag hatar att ha det!

men nu ska jag kolla på film!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. har du gjort din bloggdesign själv? mycket fin =)

2010-03-04 @ 13:01:42
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: wilma eriksson <3

jaaha du jag håller tummarna för dej gumman för jag har inte sovit ett skit inatt så jävla hemskt! <3333333333333333333333333:* love u

2010-03-04 @ 14:52:38
URL: http://wilmaostromeriksson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0