haha otroligt tråkigt inlägg! =P

hello!
nu sitter jag o kollar på ponny akuten o
sen ska jag kolla på blåsningen!
sen vid halv 10 , 10 någon gång där!
det gick super bra för dom idag på vasan!
haah så nu har jag fullt upp tills mamma o pappa
kommer hem!
asså nu har jag abolut
inget att skriva jag bara skriver något för
att skriva! ;D
asså det är värsta irreterande för jag lär åka
in till stan för att fylla på min mobil!
fast jag kan göra det på datan men
jag fattar inte vad hur man gör!

hahahah snart ska jag klippa hårt o färga det! :D:D:D
gud vad jag längtar men jag kommer sakna mitt hår!

asså jag fattar inte hur jag vågar göra så mycket med mitt hår!
jag har klippt det kort förr , jag färgade det mörk mörk brunt haha jag fattar inte!! x)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg :)

2010-03-07 @ 19:27:06
URL: http://tofsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0