går dagen!

hello!
nu har jag kommit hem från klara!
har varigt det ett tag nu!
nu sitter jag i taggar till winnerbäck i sommar! ;)
nu sitter jag o äter oxå!
snart drar mamma o pappa ner på ica o jag ska upp till merci!

igår åkte vi hem till agnes o kollade på hipp hipp hora!
haha det äger!
sen så åkte jag hem o dom stanade hos agnes!
jag drog upp till stallet!
sen gick vi och åt på bk!
skojj skojj!
sen hem o så satt vi o messa med massa folk! ;)
o sen blev det melodifestivalen!
sen gick vi ner o pratade o sen somnade vi!

puss!

Kommentarer
Postat av: simone

Natti söta signe, ha en toppenstart på veckan! :)

2010-03-14 @ 23:48:03
URL: http://fattybom.se

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0