merci :s

hejj hopp!!

idag har inte jag gjort så mycket vaknade kl 7 mee wilma men hon sov till 8!
sen gick vi ner o åt frukost!
sen spelade vi spel sen började vi kolla på "prinsssesans dagbok" ahah den är så jävla bra!
sen kom jögga o hämta henne ! sen kom mamma o skjusa upp mig o ronja till stallet! ronja va ute o red game o jag gick ut o gick meee merci! aja i allafall så när jag o merci vvände (jag gick mee grimskaft?)
så kom det en bil bakom oss o merci blev tydligen rädd för den! så hon sprang i väg o jag efter o till slut så hann jag inte mee för han börja skena? aja så jag ramlade o påp huvet o hon fort satte o galoppera o jag höll i grimskafte så jag trogs efter henne i typ 5 meter ,o medans hon sprang så
 hade hon smält till mig på knät mee frambenet! och så höll vi på att sprina på en hund! för hunden trode jag o merci lekte så hon sprang rakt ut i vägen men när vi va bara en lite bit i från så rykte hon in hunden :S

så nu har jag ont i huve  o i knät! :S

aja orka skriva mer_!
hare :*


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0