halloj

hallou!
har varigt i spartgastine idag! det va apa kul!
lasse o david stanade kvar ett tag!
o i morron ska jag åka hem! skönt faktist!
sen ska jag bada lite o fixa mig lite o sen ska jag lura mee alla på after ski! vi har inte varigt på någon riktig sån! :S SKABB!!!!
dom tycker det luktar för mycket rök! men vafan lite rök har ingen dött av!
eller jo ganska många! ;)
näe nu ska jag kolla på "tiger & nalle puh superdeckarnas skattjakt"
haha jag fick det när jag kom till hotellet.  haha det va en väska,nalle puh filmen, kritor o en målarbok ZD
o i morse när jag kom ner till frullen strg det en mugg mee massa djur på och så stig det signe!
haha snaka om att bli behandlad som 3 år!!
haha men nu ska jag kolla på nallle puh!

hare bra!

igår kom wilma hem :D:D!!!

o på måndag får jag träffa alla !! :*

puss o kram på er !!


Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: DET VÅGAR JAG INTE SÄGA! Har säkert skitlite jämfört med dig! xD

Men hur många har du då? :p

2010-02-12 @ 23:03:00
URL: http://ellenbma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0