fråga mig!

  1. hola!
    nu idag har jag inte gjort nå specielt!
    ladde ner bilder o musik i mobilen! :)
    jag gick upp åt  sen kollade jag lite på datan!
    sen upp till stallrt mockade o sopade o fixade för i kväll när dom ska in!
    sen  kom pappa o hämtade mig o så hem o datan lite!
    sen ner o fixade maten för mamma o pappa åkte till lasse o maria o hämtade bilen för vi lämnade den däe igår!
    sen åt vi sen städade jag rummet o packade upp väskan sen mora!
    o snart ska jag upp til stallet!
    sen ska jag duscha!
     :D

    sen fixade jag så ni kan ställa frågor tilll mig! det står "fråga mig"  under komentarer o det!

    kram på er! :*


Kommentarer
Postat av: agnes

måste alla lägga ut den där fula bilden på mig!? :( så jävla grisigt ful! ;D älskar dig gumman!<3

2010-03-02 @ 12:33:30
URL: http://doubleaa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0