dom 10 bästa o sämsta sakerna mee den här veckan!

   bästa!

  1. jag ska köpa ny mobil! (karnske den här veckan)
  2. merci är pigg
  3. jag ska till mora :D
  4. jag har gjort mina läxor
  5. det är fortfarande en träning kvar på den här veckan!
  6. jag har ett nytt balsam!
  7. jag har hittat min mössa :D
  8. det är kortare tills jag ska klippa mig o färga håret!
  9. det är närmare skolavslutningen
  10. det är snart sportlov


sämsta!


1.
mitt hår står rakt ut på mornarna!
2. min pudder är slut!
3. det snöar fortfarande 
4. game har åkt!
5.mina strumpa är slut!
6.jag har ont i naglarna för att jag biter på dom så mycket!
7.det är mörkt på mitt rum!
8.det går inte att logga in på facebook! bara om man väntar ett tag!
9.jag lär åka långskidor på fredag!
10.och jag ska till tandläkaren i morron :S


Kommentarer
Postat av: ellen

SÖTIS!!! :D<333333333333 Krya på dig btw! :(

2010-02-24 @ 20:54:18
URL: http://ellenbma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0