coop coop

hej!
nu har jag kommit hem från en under bar resa! ;) haha vad gammal jag lät! hah
nej men det va super bra!
men jag längtade hem efter alla o så!
jaja men mamma har ju fyllt 40!
och då skulle min underbara tränara o bergbys bästa taxi chafför? ola o tomas!!! elller icas bästa perssonal ingela norling!!!!!!! ;)
lägga snö på våran gård!!!!
men det blev nå hela annat!
coop mäeken i hela huset!
i dscken i kylen va det fyllt mee coop varor o i skaferien va det oxå fullt mee coop caror!
coop märken  på lampor ljusstackar! jaa över allt!
och på ica mee!!
hahahah det är vad vi har gjort sen vi kom hem!

det kommer ut bilder på facebook!! :*

nejj nu börjar sune har bra!







Kommentarer
Postat av: Ellen

Asså efter jag la ut bilden på kissie som brunett så fick jag 168 unika!!! :D:D:D:D:D:D

2010-02-13 @ 21:52:08
URL: http://ellenbma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0