åhh vill inte hem!

hejj!

idag har jag åkt skidor o åkt liftar ;)
det är så jävla fränt allt här! bara lifterna ! det är en ankar lift på dela grejen där vi är sen är det som en boll man åker i uppe i luften o en som sen stor låda o en som ett tåg såm åker på en rels uppe i luften! idag har vi ¨åkt en bake som är 1 mil o 2 km! det tog 45-50 min att åka ner för! ja sen gick vi o åt mat ! (somnade på resturangen! :S) jag gick upp o la mig i sänegn o somna o nu sitter jag här i sängen o kollar runt lite ! dom andra är på after ski! men jag orkade inte :S  sen  ska vi bada! o sen ska vi fixa oss sen ska vi åta sen ska vi sova! hejdå!

kram!!! <3




sakanr er! <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

"typ som en sten" Haha! ;D en gondol? kabin?



Hehe! <3333

Vi vill att du ska komma hem! :C

2010-02-07 @ 18:52:23
URL: http://ellenbma.blogg.se/
Postat av: Ellen

"typ som en låda" Haha! ;D en gondol? kabin?



Hehe! <3333

Vi vill att du ska komma hem! :C

2010-02-07 @ 18:53:49
URL: http://ellenbma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0