8/2-10

hallou!

idag har jag inte kännt mig så pigg "/

jag har vaknat flera gånger inatt för jag har hart så ont i halsen!
men kag har hiittat en skit söt kill! som jag har full koll på ;)

men idg gjorde mamma en jätte vurpa o slog til mycket!
nu är pappa davin o lasse o badar o bastar :)
ska nog ner till dom!
o mamma o maria ligger o spoover!
sen ska vi ner o äte 5 rätters :S

det är det varje dag! snaka om att bli mätt! ;)
 det har varigt toppen väder hela dagen! skit skönt!
då blir man brun ;)

nu sitter jag här o kollar runt lite!
det är ju typ ingen som lägger ut nå!

aja nu ska  jag gå  ner o bada!

hare bra där hemma så kommer jag hem på lördag!

hah förestern på torsdag fyller mamma 40 o maria 42! ahah då blir det nog nå kul vi ska hitta på! ;)
jag vill hita på något ja o inte bara sova,äta o åka skidir ;)

haha jag har full koll att hålla koll på sötingen!

puss o kram!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0