visste du att!

♥ jag tycker inte om mitt utseende..
♥ jag faller för charmiga personer..
♥ jag har ett hett temperament..
♥ mjölk mest av allt..
♥ jag är totalt värdelös på engelska
♥ så fort jag får pengar så köper jag kläder..
♥ hur mycket jag än färgar håret blir jag aldrig nöjd..
♥ jag älskar äpplen,vatten och skor..
♥ jag är förtjust i winnerbäcks musik
♥ jag tycker om inte om att se på ishockey..
♥ jag gillar fotboll
♥ jag tar aldrig åt mig när folk säger att jag är fin..
♥ jag vill inte flytta!
♥ jag är livrädd för fiskar och fåglar..
♥ jag älskar att titta på rysare..
♥ jag har as lång tunga jag kan slicka mig på näsna o göra trick med den ;D
♥ jag älskar färgen rosa..
♥ jag har en häst  som står mig riktigt nära..
♥ jag har världens bästa vänner..
♥ jag känner mig naken utan strumpor
♥ jag är 12 år!
♥ jag är beroende av apelsin jucie!
♥ jag tävlar i trav !
♥ jag saknar min cocos som bor i sundsvall
♥ jag anser att kärlek inte har någon ålder..
♥ jag gilller en kille nu!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0