igår

igår va jag mee julia martin simon o robert. martin o jag satt o kollade på tv i typ 1 2 timmar o väntade på dom andra.sen kom simon sen kom robet sen kom juliaaa.vi hade as kul.vi spelade kort (kom ssist varje gång)sen kollade vi på tv sen gick vi ut. och dom puttade i mig i sön hella tiden. och så fick vi för oss o gå runt hea. så då gick vi o hälsade på min älskling o sen gick vi in till mormor o morfar .:P och där börjde dom knäppa kort på mig när jag var liten:S jag va as ful när jag var liten. haha pottfrilla hahahahah;O
<3:*


Kommentarer
Postat av: aliciadixon

du är inte ensam med pottfrillan -.- <33333333333333

2009-12-21 @ 15:52:45
URL: http://aliciahtdixon.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0