dagen

hejj!:)


jag gick upp kl 6:S fixade mig åt frukost så tog jag o nelly sparken upp till stallet. efter det så stack jag o morfar ut  i stallet o fixade till merci. stack till bergby pigg som fan. kom till ica på 5 min. :O stog är o väntade.sen  gick vi runt i bergby. sen hem o sela av merci. mockade o fixade till i stallet sprang in till mormor o marfar o där bytte morfar kläder mormor va redan hemme hos oss. då tog vi bilen o stack hem till mig där peter,eva-marie,jossan,emma,daniel,emil,emelie,farmor,farfar o mormor va så vi åt frukost o fikade mee dom sen stack alla hem jag upp o duschade o sen ut på en promenad mee familj+nelly.
hem o åt sen blev det o kolla på säg att du älskar mig det är hämsk jag kan inte kolla på den.:S
sen blev det
kalle anka o hansvänner.:D sen fixade jag mig igen o så kom mormor o morfar igen o nu ska vi äte sen birre julklappar det gillar vi:D
och så kommer väl en tomte;D
sen bara mysa.

god jul på er alla från mig o specielt mycket go jul till dig.:*


<3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0