dagen

puh!!

dagen för mig började kl 7.30 hoppa in i duschen i en halv timme när jag kommer ut från duschen så slår jag på mobilen o då får jag se ett sma från wilma attt vi skulle va där halv 9:P så på mee kläder sminkade mig o fönade håret så mycket jag hann på mee en tomteluva slå in klaras o wilmas julklappar.fick tt mess av klara så då skulle vi gå mee varandra.men vi gick bara till ica så stog bilen på full gång så då hoppade vi in så fick vi skjus av pappa:D
hem till wilma o vi sätter oss vi frukostbordet mee terese o vendela. och  åt lite tomtegröt.sen va det dax för att gömma julklapparna:D jag fick ett par jätte fina julklappar v båda sötisarna. av wilma fick jag ett par jätte fina örhängen o en jätte gullig  sten som det står älskar dig på o av klara fick jag 2 skit snygga nagelack. tack så jätte mycket tjtjerna mina:*sen kl 11 blev det ica. o packa o packa o packa o packa:S och så kom martin o joel åström o sålde triss lotter. kul kul. och så ramlade en kasse mee en glasburk mee marmelad i oops:S ja den sprak. haha gug jag höll på att dö av skratt. sen hem  o då va min lila ängel hemma:** nelly. gick mee henne upp till hea o upp till stalllet.provade sakerna älskklingen ska ha i morgon. in till mormor o kollade på mina julklappar.(Y);D
och så fick jag ta sparken hem jag sparkade o nelly satt på.hem o satte mig här . o kollar på anna anka.;O
sen ska jag duscha o sen ska jag kolla på en film. "säg att du älskar mig"

kram på er .(L):*(Y)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0