dagen

dagen: min dag började kl 6 i morse;S sn gick jag up o sminkade mig o fxade håret- se så åkte jag o pappa in till stan o vi började hos tandläkaren.åh jag blir så sur på dom jag får ligga i den där stolen i minste 20  min o vänta på denn dära andra tandläkaren:S sen åkte vi på rehab mee pappas vadd. sen stack vi å åt mat. o när vi hade ätit klart o satt i bilen kom åsa:*sen så åkte vi ner på stan o gick in på roxy o sea fun och naturkompaniet o kolla på slolom skidor men jag hittade inge på dom affärerna så då drog vi
o åt mat. o när vi hade ätit klart o satt i bilen kom åsa:*till
sen blev det valbo o inne på köpcentrumet hittade jag inga men då gick vi in på stadium på andra sidan vägen o hittade ett par skit snygga völkl skidor. men vi hade inte mee pjäxorna så dom fick jag gå o hämta i -10 grader:S fy fan vad kallt...
sen gick vi in på köpcentrumet igen o då träffade vi norring o netta o jennie o några till från hålan;D sen ner på stan igen gick o fikade sen stack pappa upp till bilen o hade telefonmöte o jag ggick o köpte julklappar till wilma o klara o åsa:D

sen hem somnade i bilen:D
sen va vi hemma skickade in en bild så vi ska få en  tavla till jul 8)
sen så städade jag rummet sen kom lasse o maria så vi åt mat sen stack  jag o mamma  ut mee salami korven.snabbt gjort.
sen hem o kollade på anna anka:S haha hon är rolig hon..
o nu sitter jag här o ska väl ducha , sen blir en gå till kojs;)


i morron blir det byta ulklappar mee wilma o klara sen ska jag o klara jobba.:S

idag hittade jag:

två armband
ett par örhängen
ett par trosor
ett läppglans
sen grejer till merci o en tomteluva till tomtetåget
o wilmas julklapp
o klaras julklapp
o åsas julklapp
o ett par skidor men det är en julklapp.

kraam:*



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0