dagen

jag vaknade kl halv 9 hemma hos klara mee klara agnes o ellen. sen började vi sprla kort kom sist:S ;D sen spelade vi galen panna XD as kul försa gången sen blir det tråkigt.:D sen åt vi frukost. och sen packade vi ihop sen satt va o kollade på klaras fiskar:P2 damsugare satt på varandar hela kvällen. sen på morgonen va det små via pluppar på akvariumet  såg ut som ägg.x)
sen gick jag agnes o lelle hem mee mina grejer o så gick dom till bussen. och jag hem o la mig på sängenn in är på bloggen o fixade  lite. messa mee alicia o så.
sen låg jag här ett tag sen drog jag ner o åt o kollade på skidor.sen började jag o mamma att bråka.sen gick jag uppo sov sen kom pappa upp o sa att han skulle upp till momor o morfar o sa att jag kunde följa mee upp o göra kväller. så då gjorde jag det. då  va peter där min morbro så så fick vi fika av mormor. o sen kom mamma upp o då va vi inte sur på varandra så fick jag sms av simon o frågade om vi ska hitta på något så det ska vi efter jag har ätit kollst på trav o fixxat mig.

det kommer bli jua julia simon o rasmus. jag ska ringa robr oxå o höra om han vill va mee.
Y
puss på alla.

o snart är det julafton :* kram på alla

sörjer mee dig martin:*<3Y

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0