bilden(idre)

hallå!

idag har jag varit mee alicia o wilma. vi kollade på någon film. inte lika läskig som den igår.men den var läskig. imorron ska jag hem till jögga wilmas pappa så gör jag o wilma oss i ordning där hemma.för i morgon är det nyår för er som har missat det.;D då kommer alicia,robert,martin,wilma o adam.d hem till mig så ska vi fira nyår ihop . det ska bli jätte kul.:D
men jag vet fortfarande inte ad jag ska ha på mig:S
jag har en kläning som jag fick i julklapp men jag vetinte.aja något hittar man väl på annars får jag ta tränings kläderna dom funkar alltid;D
 

kram! hahaha våran tränare;D


Kommentarer
Postat av: Tösa

tomas är så skraj, så han håller i sej håårt!!

2009-12-31 @ 16:16:41

Vad har du på hjärtat?<3:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (den publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0